Szaman - Są prawdopodobnie jedyną inteligentną kastą wśród ludów barbarzyńskich takich jak pół orkowie czy jaszczuroludzie. Wysocy, utalentowani szamani czasem są przywódcami nacji barbarzyńskich bądź owijają sobie przywódców wokoło palcy swą śliską gadką, nie jest to jednak zbyt często widywane gdyż wiele ludów uważa ich za szarlatanów. W ten oto sposób szamani dzielą się na dwa rodzaje - Ci którzy służą barbarzyńskim szczepom, bądź Ci którzy w samotności studiują silę żywiołów bądź zgłębiają sztuki alchemiczne.
Szamani korzystają tylko i wyłącznie z magi żywiołów, za zwyczaj też obierają jeden z nich jako swój główny, mówi się wówczas że dany szaman ma ducha któregoś z żywiołów.
Duch Ognia:
- Każdy szaman sfery ognia opanował do perfekcji sztukę używania ognia magicznego, toteż efekt każdego czaru ze strefy ognia jest o 15% silniejszy, dodatkowo jeden wybrany przez gracza czar sfery ognia (podany na początku ery mg i wpisany w profil), może stać się o jeszcze 10% silniejszy
- Gdy w pobliżu szamana strefy ognia znajduje się znaczna ilość tego żywiołu szaman potrafi rzucać zaklęcia ognia bez kosztu many.
Duch Wody:
- Duch wody zapewnia posiadaczowi o 10% silniejsze czary sfery wody(również lodu), oraz odporność na magie ognia (20%)
- Gdy szaman wody znajduje się w bezpośrednim kontakcie ze znaczną ilością wody jego HP i MP odnawiają się z prędkością 5% na turę.
Duch Ziemi:
- Każdy szaman sfery ziemi jest wyjątkowo twardy, użycie czaru "kamienna skóra" odbiera tylko połowę potrzebnej do użycia many, dodatkowo czary ziemi są o 10% silniejsze
- Jeśli szaman ziemi znajduje się pod ziemią bądź w innym miejscu zdominowanym przez duchy ziemi (decyzja MG) zaklęcia obronne związane z ziemią nie zużywają punktów many is tają się o 20% skuteczniejsze.
Duch Powietrza:
- Szamani studiujący żywioł powietrza potrafią używać silniej magii z tej sfery, każdy czar powietrza jest silniejszy o 20%
- W czasie gdy wieje silny wiatr, bądź w miejscach zdominowanych przez ducha wiatru (decyzja MG) szaman umie rzucać swoje zaklęcia o wiele szybciej (otrzymuje premię 20% do szybkości przy rzucaniu zaklęć powietrza)
Duch Natury:
- Duchy natury pozwalają swoim sługom na znacznie lepszy kontakt ze stworzeniami dzikimi. Dzięki temu zaklęcia przywołania stosowane przez szamanów ducha natury są o 15% silniejsze.
- Z powodu bezpośredniego związku z całą naturą zaklęcia szamanów ducha natury stają się o 10% tańsze w manie.
Uwaga szaman uduchowiony jest tylko na jeden żywioł, nie może posiadać żadnego więcej
Offline
Użytkownik
Zgadzam się z kolezanką u gory ale mozna by bylo jeszcze troche dopracowac zdolnosci jego ; p
Offline
Pozwolę sobie na mały offtop
Kukaku-chan napisał:
Zgadzam się z kolezanką u gory ale mozna by bylo jeszcze troche dopracowac zdolnosci jego ; p
Kolegi ;]. Tylko cyna na mnie gadają, ale jestem chłopakiem
Offline
Użytkownik
Przeepraaszam xD .
Mame biorą za tate ? hehe .
Offline